حجاب و عفاف از مهمترین مشخصات زنان فاطمی است

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

حجاب و عفاف از مهمترین مشخصات زنان فاطمی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا علیه السلام در این خصوص عنوان کرد :برخی گمان غلط نکنند که تنها زیبایی ظاهر است که زنان باید بدنبال آن باشند و اگر کسی به کمال زیبایی ظاهر رسید یعنی به کمال زن بودنش رسیده است.http://toloefardis.ir/

حجت الاسلام رجبی در ادامه افزود : در واقع این عفت و حیا زن است که به او زیبایی میبخشد. این مهمترین ویژگی یک زن است، چراکه خداوند متعال در قرآن کریم میفرماید قل للمومنات یغضضن…باتوجه به این آیه، زن نباید زینت خود را ظاهر سازد، مگر در دو مورد…. در واقع این اجبار کردن فقط برای محفوظ ماندن خود زن است.

وی عنوان کرد : این خیلی خوب است که در اداره کشور زنان نیز نقش پررنگی دارند اما نباید به هر قیمتی زنان در جامعه ورود کنند بلکه باید بدانند حجاب یک زن اصل است اما اشتغال در جامعه فرع است و نباید اصل را فدای فرع کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا علیه السلام درپایان ضمن تبریک و تسلیت خدمت امام زمان علیه السلام و تمام ملت ایران بمناسبت شهادت شهید مدافع حرم، ابراهیم اسمی بیان داشت که این شهدا همگی رفتند تا زنان ما درکمال امنیت بتوانند حجاب خود را حفظ کنند، این یعنی ارزش رعایت عفت و حجاب برای زنان چه قدر زیاد است که این همه خون شهدای پاک بخاطر آن ریخته شده.

منبع خبر : روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا