دخالت دستگاه های اجرایی در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مستقیم و غیرمستقیم ممنوعیت قانونی دارد

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

دخالت دستگاه های اجرایی در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مستقیم و غیرمستقیم ممنوعیت قانونی دارد
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد قانون ممنوعیت دخالت دستگاه های اجرایی را در برگزاری انتخابات مورد یادآوری مسئولان امر قرار داد و گفت: هر گونه تبلیغی از سوی دستگاه ها تخلف محرز محسوب شده و دستگاه های نظارتی برخورد لازم را خواهند داشت. http://toloefardis.ir/

http://toloefardis.ir/

“طلوع فردیس “به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، «غفور قاسم پور» با بیان این مطلب گفت: طبق قانون انتخابات دخالت دستگاه های اجرایی در جهت تبلیغ بنفع نامزد انتخاباتی خاص مستقیم و غیر مستقیم تخلف محسوب می شود،ممنوع بوده و جرم است.

وی افزود: حسن اجرای قانون ملاک ما است و شبکه گسترده نظارتی از بازرسان انتخابات پیش رو را پایش می کنند.

قاسمپور تصریح کرد که تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از مجریان، بازرسان و ناظران و سایر نهادها و دستگاههایی که به نحوی تکالیفی را در قانون بر عهده دارند، تلاش می کنند تا  روز بیست و یکم شهریورماه 99  شاهد انتخابات پر شکوه، با امنیت و سلامت کامل باشیم.

انتخابات مجلس یازدهم، دوم اسفندماه سال 98 همزمان با سراسر کشور در استان البرز نیز برگزار شده بود. طبق قانون انتخابات چنانچه در مرحله اول برای یک یا چند نفر از نمایندگان اکثریت مطلق حاصل نگردید، انتخابات دو مرحله‌ای خواهد شد، بدین معنی که از‌بین نامزدهایی که اکثریت مطلق آراء را در مرحله اول به دست نیاورده‌اند، فقط به تعداد دو برابر نمایندگان مورد نیاز از بین کسانی که بیشترین آراء را در‌مرحله اول داشته‌اند، در انتخابات مرحله دوم شرکت می کنند.
 مرحله دوم انتخابات یازدهمین دره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و حوزه فرعی بخش آسارا،  بیست و یکم شهریورماه  99 برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا