درمانگاه‌های فردیس روزانه به ۱۳۰۰ ماسک نیاز دارند

پایگاه خبری تحلیلی ” طلوع فردیس”

درمانگاه‌های فردیس روزانه به ۱۳۰۰ ماسک نیاز دارند

محمدرضا ترابی در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس که عصر سه شنبه برگزار شد، با بیان اینکه دو بیمارستان در البرز آماده بستری بیماران مبتلا به کرونا است، اظهار کرد: به صورت جدی باید از برگزاری تجمع‌ها اجتناب شود؛ وقتی می‌گوئیم شهر تعطیل است یعنی مردم در خانه بنشینند نه آنکه به مسافرت بروند.

وی با اشاره به فوت یکی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در البرز، تاکید کرد: قطعاً پس از این شمار فوتی‌ها افزایش خواهد یافت. باید بدانیم این بیماری به سرعت کنترل می‌شود.

ترابی با بیان اینکه درمانگاه‌های شهرستان فردیس روزانه به ۱۳۰۰ ماسک n۹۵ نیاز دارند، گفت: باید بهداشت فردی به طور جد پیگیری شود؛ احتمال می‌دهیم که از ابتدای خرداد ماه شاهد رفع این معضل باشیم.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از افرادی که به کرونا ویروس مبتلا می‌شوند، خوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: دندان پزشکی‌ها، کلینیک‌های پوست و مو و سایر تجمع‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود تا از شیوع ویروس جلوگیری شود. تنها درمانگاه‌ها و یک کلینیک دندان پزشکی برای بیماران اورژانسی برای خدمات دهی به مردم فعال خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس با بیان اینکه مردم باید عید را نیز در خانه بمانند، تصریح کرد: موضوع زنده ماندن مردم است و باید در این راستا هزینه شود.

به گفته وی، تنها کسانی که علائم سرماخوردگی، سرفه، عطسه و غیره دارند، باید از ماسک استفاده کنند نه افرادی که سالم هستند.

منبع خبر:  مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا