دشمن در حوزه عملیات روانی با شایعات مختلف با روح و روان مردم بازی می کند

پایگاه خبری تحلیلی ” طلوع فردیس ”

دشمن در حوزه عملیات روانی با شایعات مختلف با روح و روان مردم بازی می کند

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس : با توجه به اعتماد مردم و ارتباط نزدیک و دو سویه به  اصحاب رسانه  بی شک تلاش خبرنگاران این شهرستان نیز به ویژه در حوزه آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص ارتقاء سطح آگاهی مردم مجموعه خود نسبت به راهکارهای پیشگیری و کاهش انتشار ویروس کرونا بسیار موثر و تعیین کننده بوده وخواهد بود.

دشمنان در حوزه عملیات روانی با شایعات مختلف با روح و روان مردم بازی می کنند.مراقب روح و روان خود باشیم  ومهم این است مردم باید هوشیار باشند واخبار را ازرسانه های معتبر رصد کنند .

 ضمن تقدیر وتشکر از تلاش های چند روز اخیر اصحاب رسانه (خبرنگاران وتصویربرداران ]شهرستان فردیس که با رعایت اصول حرفه ای و درج اخبارواقعی بصورت تولید ویا از مراجع دارای صلاحیت از بروز هر گونه شایعه در منطقه  که موجب التهاب بیشتر جامعه شود جلوگیری نمودند. از مردم فهیم این شهرستان نیز تقاضا دارم اخبار این شهرستان را فقط ار رسانه های فعال شهرستان فردیس رصد کنند .

سخنی با همکاران رسانه ای

آموزش همگانی و ارتقاء سطح آگاهی مردم حتی  پرسنل مجموعه خود وادارات  نسبت به راهکارهای پیشگیری و کاهش انتشار ویروس کرونا در فضای مجازی بطور مستمر بسیار تاثیر گذار است

فرهنگ سازی و آگاه سازی عموم مردم نسبت رعایت نکات بهداشتی در خصوص عطسه ، سرفه ، وچگونگی انتقال ماکس و دستگش استفاده شده در سطل زباله

 اطلاع رسانی به منظور کاهش آشفتگی‌ها و استرس‌های مرتبط با بحران ها بخصوص ویروس کرونا

ایجادوارسال لینک خبری رسانه‌ای تحت اختیار خود که مورد اعتماد مردم می باشد  به منظور ارائه راهکارهای بهداشتی و پوشش سریع اخبار مرتبط.

منبع خبر : شبکه خبری کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس

https://eitaa.com/BasigRasaneFardis   به کانال رسمی کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس در ایتا بپیوندید     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا