عملیات روسازی فاز دوم بلوار شهدای اقتدار انجام شد

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

عملیات روسازی فاز دوم بلوار شهدای اقتدار انجام شد

http://toloefardis.ir/

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از انجام عملیات روسازی فاز دوم بلوار شهدای اقتدار خبر داد و گفت: این پروژه فردا افتتاح می شود. http://toloefardis.ir/

“طلوع فردیس “ مهیار گرانمهر در گفتگو با پایگاه خبرى مدیریت شهرى فردیس، از پایان عملیات اجرایی فاز دوم بلوار شهداى اقتدار خبر داد و اظهار کرد: یکى از طرح هاى عمرانى که براى رفاه حال شهروندان در مناطق کم برخوردار شهرى انجام شده است، جاده شهدای اقتدار است.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل ونقل و ترافیک شهردارى فردیس با اشاره به اینکه عملیات روسازی فاز دوم بلوار شهدای اقتدار انجام شده است، بیان کرد: نکته قابل اهمیت در اجرای این طرح، کاهش تصادفات و افزایش ایمنى این مسیر است.

به گفته وی تعریض صورت گرفته در بلوار شهدای اقتدار در ایمن سازی این بلوار تاثیر  به سزایی دارد.

گرانمهر با بیان اینکه مسیر بلوار شهدای اقتدار به علت کم عرض بودن ممکن بود با تصادفات رانندگی متعددی همراه شود، خاطرنشان کرد: این مسیر بیش از ۱۰ سال بود که بلاتکلیف مانده بود و مدیریت شهری فردیس در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان نسبت به تعریض آن اقدام کرد.

وی با بیان اینکه بلوار شهدای اقتدار مسیر رینگ داخل شهرى به مرکز فردیس است، اضافه کرد: این مسیر بار ترافیکی محور مواصلاتی مشکین دشت به شهرک ناز را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا