محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته در فردیس اعمال می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته در فردیس اعمال می‌شود

فرماندار شهرستان فردیس با اشاره به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت هشدار گفت: از امروز به مدت یک هفته، محدودیت‌های کرونایی در شهرستان اعمال می‌شود.

مهندس اینانلو گفت : به علت برداشته شدن برخی محدودیت ها، کاهش اقدامات پیشگیرانه، حضور گسترده مردم در اجتماعات و تجمعات و بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی ، شهرستان فردیس در وضعیت هشدار قرار گرفته است .

مقام عالی دولت در شهرستان افزود : طبق دستورالعمل ابلاغی، از امروز به مدت یک هفته، محدودیت هایی در فردیس اعمال می شود و تداوم آن نیز بستگی به وضعیت کرونای شهرستان دارد.

وی افزود: استفاده از ماسک در همه ادارات شهرستان، الزامی بوده و همه پرسنل و کارمندان باید از ماسک استفاده کنند و عدم رعایت آن، به منزله غیبت است و ارائه خدمات به ارباب رجوع نیز منوط به زدن ماسک می باشد.

مهندس اینانلو در ادامه افزود : تعطیلی دانشگاهها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی حرفه ای، زبانسراها، آموزشگاه ها، کتابخانه های عمومی، استخرهای سرپوشیده، مراکز تئاتر، موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی و مذهبی و همایش و باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها و قهوه خانه‌ها، شهربازی‌ها و باشگاه‌های بدنسازی از جمله محدودیت هایی است که در طول هفته جاری در شهرستان اعمال خواهد شد.

فرماندار فردیس خاطر نشان کرد : در وضعیت فعلی شهرستان توجه جدی محدودیت ها به صنوف پر خطر ، ناوگان حمل و نقل و مراکز تجمع و سرپوشیده است .

وی با بیان اینکه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی همواره در روزهای سخت حامی ما بودند، افزود: در این شرایط نیز، درخواست ما این است که در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم مراجعه به ادارات در صورت عدم ضرورت فرهنگ سازی کنند.

منبع خبر: روابط عمومی فرمانداری فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا