محرم امسال استان البرز باید پرشورتر برگزار شود

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

محرم امسال استان البرز باید پرشورتر برگزار شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز: عزای حضرت سید الشهدا علیه السلام تعطیلی بردار نیست.

http://toloefardis.ir/

حجت الاسلام و المسلمین ولائی برحق مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت ماه محرم و صفر در بین مردم گفت: تاریخ نشان داده است که مردم در هیچ شرایطی حتی در زمان طاغوت عزای ماه محرم را کنار نگذاشته و در سخت ترین شرایط روضه حضرت سیدالشهداء علیه السلام را برپا کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه به علت شیوع گسترده بیماری کرونا کشور در شرایط حساسی است، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز به همراه هیئات مذهبی استان رعایت همه پروتکل های بهداشتی را در مراسم عید غدیر، ماه محرم و صفر ، تضمین کرده و تمام آموزش های مربوطه را پیش بینی کرده است.

وی افزود: همه هیئات مذهبی باید زیرساخت های لازم را برای برگزاری این مراسم و با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی فراهم نمایند.

همه نهادها بویژه شهرداری ها نیز خود را موظف به  همکاری با همه مشتاقان اباعبدالله الحسین علیه السلام دانسته و جهت بهتر برگزار شدن و رعایت بیشتر مسائل بهداشتی ، محیط های باز را در اختیار این عزیزان قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ولائی برحق در پایان از برکات این ایام یاد کرده و گفت: ان شاء الله به برکت مجلس روضه حضرت سیدالشهداء علیه السلام عوارض شیوع ویروس منحوس کرونا برطرف شده و ازخداوند منّان سلامتی کامل همه مردم شریف این میهن اسلامی را مسئلت داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا