مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس با صدورپیامی هفته بسیج دانش آموزی را تبریک وتهنیت گفت.

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس

پیام مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس با صدورپیامی هفته بسیج دانش آموزی وسالروز شهادت شهید فهمیده را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس”  ، شهرزاد ستاری شال مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس با صدور پیامی فرا رسیدن  سالروز شهادت محمدحسین فهمیده ، روز نوجوان و بسیج دانش آموزی را به تمامی نوجونان و دانش آموزان کشور به ویژه شهرستان فردیس تبریک و تهنیت گفت.

مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس بیان کرد : روز دانش آموز یادآور رشادت شهید محمد حسین فهمیده آن دانش آموز قهرمانی است که با گذشتن از خود سرلوحه تمامی نوجوانان کشور گردید. همانطور که امام راحل در وصف این نوجوان دانش آموز فرمودند: «رهبر ما آن طفل سیزده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگ تر است با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.

ستاری در ادامه افزود : قشری از شهدای دوران حماسه و نبرد،دوران دفاع مقدس گروه‌ های دانش‌آموزان ، فرهنگیان و دانشجویان بودند که با رهاکردن درس و مدرسه دانشگاه پای در جبهه‌ها گذاشتند و در مکتب شهادت و ایثار تبدیل به معلمانی ماندگار و تاریخ‌ساز شدند.

وی گفت : اما این از خود گذشتگی وجانفشانی دانش‌آموزان برای اعتلای ایران اسلامی فقط به دوران دفاع مقدس محدود نشد بلکه در هر عرصه‌ای که کشور به آنان نیاز داشت ردپای ایثار و دلاوری نوجوانان و جوانان ایرانی محسوس و آشکار است.از جمله در اغتشاشات اخیر.

مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس با بیان اینکه دشمن بعد ازدوران دفاع مقدس به طراحی اغتشاشات اخیرتیر هدف خود را به سمت خانواده ها و دانش آموزان در کشورگرفته بود؛ گفت : دشمنان امیدوار بودند که مردم بخصوص دانش آموزان در مسیر تلاش برای تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی با آنان همراهی کنند . اما به جز عده‌ای اندک، خیل عظیم ایرانیان از جمله دانش آموزان باهوشیاری و بصیرت نسل آینده‌ساز این مرز و بوم مانع رسیدن اجیرشدگان داخلی و خارجی به اهداف شوم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و با آگاهی و دید بصیرتی خود با این نقشه‌های شوم وتو خالی مخالفت کردند.

وی خطاب به دشمنان این مرز و بوم ،به دشمنان ایران اسلام تاکید کرد و گفت : دشمنان بدانند ، در ” ایران ” ما ، این سرزمین شهید پرور وقهرمان ساز”  شهیدفهمیده” های فراوان و ” شهید حاج سلیمانی” های فراوان داریم در عرصه سازندگی ،مقاومت تا پیروزی کامل .پس دست از دسیسه و افکار پوچ خود بر علیه این کشور اسلامی بردارند که هر گز به جای نخواهند رسید جز نابودی خودشان.

مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس عنوان کرد:  روز دانش‌آموز و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده از مهم‌ترین مناسبت‌ها در تقویم سال تحصیلی می باشد  . باید از این ایام برای ترویج فرهنگ شهادت در میان دانش‌آموزان که نسل جوان و نوجوان و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، نهایت بهره‌ را ببریم.وراه نفوذ دشمن را باید کور کنیم

ستاری در پایان ضمن تسلیت به خانواده های داغ دار فلسطینی عنوان کرد : بدین مناسبت با گرامیداشت یاد و خاطره همه ایثارگران و احترام به شهیدان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا، فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی  را به همه بسیجیان نوجوان و جوان  شهرستان فردیس و مردم شریف بزرگ ایران بویژه مردم شریف و انقلابی این شهرستان شهید پرور، جامعه آموزش و پرورش و سنگر تعلیم وتربیت  تبریک و تهنیت عرض نموده وعزت و عظمت اسلام و مسلمین و همه بسیجیان عزیز را در پرتو عنایات امام عصر (عج) و تدابیر رهبر معظم انقلاب، و فرمانده کل قوا  از خداوند قادر متعال مسالت می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا