همایش عظیم گرامیداشت هفته بهزیستی با محوریت ارتقای سلامت اجتماعی در شهرستان فردیس برگزار شد+44 عکس

پایگاه خبری تحلیلی” طلوع فردیس ”

همایش عظیم گرامیداشت هفته بهزیستی با محوریت ارتقای سلامت اجتماعی در شهرستان فردیس برگزار شد+44 عکس

همایش به یاد ماندنی وعظیم گرامیداشت هفته بهزیستی در شهرستان فردیس با حضور مدیرکل بهزیستی استان البرز ،  مددجویان بهزیستی ، مدیران ادارات و برخی از اعضای شورای شهر فردیس همراه با جمعی از مسئولان شهرستان فردیس در  سالن فرهنگسرای ولایت برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه شعار هفته بهزیستی توانمند سازی ، توجه به سلامت اجتماع وارتقاع آن در جامعه می باشد بیان کرد : در واقع  کار خداپسندانه مجموعه بهزیستی خدمت رسانی به اقشار مختلف وخاص جامعه است که بخش کوچک آن خدمت به معلولین می باشد که گاهی از کودکی تا دوران سالمندی را در برمی گیرد .

اسدالله حیدری در ادامه افزود : قطع به یقین مددکاران بهزیستی از بهترین و لایق ترین بندگان خداوند هستندو بخشی دیگر از خدمات این عزیزان خدمت به افراد معتاد و حمایت از  بهبودیافتگان می باشد که در این خصوص  تلاش مضاعفی دارند.

وی با بیان اینکه اکنون 103 کمپ در سطح استان فعال می باشد و متقابلآ مراکز مختلف توانمندسازی نیز بجهت  بهبودیافتگان در سطح استان فعال است گفت :  طرح های مختلف جهت  پیشگیری از اعتیاد در 167محله آسیب خیز استان البرز اجرا می شود که در این خصوص 105200 نفر از آموزش های پیَشگیرانه بهزیستی برخوردار شدند.

حیدری از 50 دفتر مشاوره در سطح استان تحت نظارت بهزیستی خبر داد  که با آموزش های لازم در کاهش طلاق و استحکام خانواد در جامعه بسیار مفید و اثر بخش است ،

مدیر کل بهزیستی استان البرز در خصوص مقدار تسهیلات دولتی  در جهت توانمندسازی و اشتغال در مجموعه  بهزیستی گفت :  ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات دولتی در این حوزه  بیش بینی شده که به یاری خدا محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد :  در حال حاضر بیش از 16 هزار خانوار ” زنان سرپرست خانوار ” تحت حمایت بهزیستی میباشند ودر راستای اشتغالزایی و ارائه تسهیلات گام های مثبتی برایشان برداشته شده است.  

 مراسم افتتاحیه پایگاه سلامت اجتماعی در فرهنگسرای گلستان ، افتتاح مرکز اشتغال تولید وبسته بندی مواد اولیه غذایی وبلورسازی در خیابان قریشی شمالی فردیس ، همایش گرامیداشت هفته بهزیستی با محوریت ارتقای سلامت اجتماعی  و نمایشگاهی از دستاوردهای مددجویان مؤسسه مادر مهرجویان البرز گستر که در حاشیه این مراسم صورت گرفت  از برنامه های اداره بهزیستی در این شهرستان بود که به ترتیب برگزار شد  .

عکس خبری : مهدی ستاری

منبع خبر : ستاری،خبرگزاری صدا وسیمای البرز ،فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا