پهلو گرفتن پنج کشتی حامل فرآورده های نفتی ایران در سواحل ونزوئلا بیانگر ورود ایران به جرگه ابرقدرتی است

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

پهلو گرفتن پنج کشتی حامل فرآورده های نفتی ایران در سواحل ونزوئلا بیانگر ورود ایران به جرگه ابرقدرتی است

” طلوع فردیس” به گزارش خبر کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس :  اگر چه شیوع ویروس کرونا در کشور موجب هرگونه تجمع وفعالیت های گروهی از جمله مساجد ومصلی ها به تعطیلی کشانده شد. اما با وجود تعطیلی “مصلی فردیس ” پس از شیوع کرونا، هر هفته مهمترین وقایع و موضوعات روز کشور ، استان البرز وشهرستان فردیس را در قالب خطبه مکتوب در فضای مجازی به قلم حجت الاسلام دکتر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس تهیه و از طریق کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی در اختیار مردم فهیم این شهرستان قرار می گیرد . http://toloefardis.ir/

واینک هفتمین خطبه مکتوب نمازجمعه شهرستان فردیس به امامت حجت السلام دکتر علی اکبرایمانی

بسم الله الرحمن الرحیم اَلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبّ‏ الْعَالَمِین وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّیِّبینَ الطّاهِرین وَ لَعنَهُ اللهِ عَلی اَعدائِهِم اَجمَعین.

امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه هفتمین خطبه مکتوب خود را در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام رحمه الله علیه و آغاز امامت و رهبری مقام معظم رهبری و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد که حضرت امام ره آن را برای همیشه عزای عمومی اعلام فرمود تقدیم شما شهروندان عزیز فردیس مینمایم. گفت :  استقبال از امام در ۱۲ بهمن ۵۷ و بدرقه او تا آرامگاه ابدی در ۱۶ خرداد سال ۶۸ از نقاط عطف و سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی است استقبال باشکوه و بی‌نظیر از حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ ترسیم کننده راه انقلاب برای آینده و بدرقه امام در سال ۶۸ بیعتی دوباره با بنیانگذار جمهوری اسلامی برای پیمایش همان راهی بود که با امام خمینی (ره)  از پانزده خرداد سال ۴۲ آغاز کرده بودند و انتخاب بجا، به موقع و شایسته امام خامنه ای مدظله العالی در همان روز رحلت امام رحمت الله علیه تاکیدی بر پیمودن همان راه و همان مسیر با همان آرمان ها و روش ها بود.

دکتر علی اکبر ایمانی در ادامه سی و یکمین سالروز ارتحال حضرت امام رحمه الله علیه را تسلیت و تعزیت وهمچنین آغاز رهبری رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای را تبریک گفت وافزود : یاد و خاطره شهیدان ۱۵ خرداد سال ۴۲، شهیدان دوران انقلاب و دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهیدان اقتدار، مدافعان حرم و شهدای سلامت را گرامی می داریم و برای همه آنها طلب علو درجه داریم و والاترین پاداش‌ها را از درگاه خداوند متعال برای آنها مسئلت می نماییم.

امام جمعه شهرستان فردیس عناوین مهمی ازمراسمان ومناسبت های هفته ای که در پیش روی داریم را بیان کرد وگفت : یکشنبه آینده مصادف است با سالروز تخریب بقاع متبرکه ائمه بقیع علیهم السلام در ۸ شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری (۳۱ فروردین سال ۱۳۰۴ هجری شمسی). جنایتی که توسط خوارج زمانه ما به سرکردگی عبدالعزیز بن سعود صورت گرفت وهابی ها با افکار پلید و متحجر و عقب مانده و خرافی خود کرنش در مقابل ستمگران و طاغوت ها و ابزار دست سیاست‌های اینتلیجنس سرویس انگلیس و سی آی ای آمریکا واقع شدن را شرک نمی دانند و رفتن بر سر قبر پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و طلب رحمت کردن برای او و طلب رحمت کردن برای خود را شرک می دانند.

پیامبر صلی الله فرمودند: لَیْسَ الْأَعْمَی مَنْ یَعْمَی بَصَرُهُ إِنَّمَا الْأَعْمَی مَنْ تَعْمَی بَصِیرَتُهُ.(البرهان فی التفسیر القرآن/3/914)

نابینای حقیقی کسی نیست که چشم ندارد بلکه کسی است که بصیرت ندارد.

خطیب جمعه در ادامه افزود : این جریان تکفیری که هرکس تفکر و اندیشه آنها را برنتابد کافر و واجب القتل می شمارند به تعبیر امیرالمومنین علیه السلام بدترین مردمانند حضرت به خوارج، آن گروه محجر زمانه خود فرمود: «ثُمَّ أَنْتُمْ شِرَارُ النَّاسِ وَ مَنْ رَمَى بِهِ الشَّیْطَانُ مَرَامِیَهُ وَ ضَرَبَ بِهِ تِیهَهُ»: پس شما بدترین مردمید و آلت دست شیطان، و موجب گمراهى این و آن. (خطبه 127 نهج البلاغه)

و امروز آمریکا و صهیونیست جهانی از این جاهلان برای اهداف دنیا طلبانه خود در عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان بالاترین بهره را می برند.

دکتر ایمانی با اشاره به اینکه  امیرالمومنین علیه السلام و علی علیه السلام ۲ بشارت از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در مورد این گروه داده است . افزود :  اولین بشارت  آنکه این ها هرگز به اهداف پلید خود نخواهند رسید و خونشان به دست مومنان بر زمین ریخته خواهد شد و بشارت دوم آنکه جنگیدن با آنها بالاترین جهاد، شهیدان در پیکار با آنها والاترین شهیدان و پیکارگران با آنها برترین مجاهدان اند.

و این بالاترین بشارت برای مدافعان حرم در سوریه و عراق و خانواده های معظم و معزز شهدای مدافع حرم است

امام جمعه شهرستان فردیس علاوه بر تذکری مبنی برتداوم جریان انقلاب اسلامی به بصیرت و آگاهی نیازمند است و این بصیرت و آگاهی بدون تعمق در معارف دینی حاصل نمی شود تآکید کرد وگفت :  یکی از اصلی ترین راه های عمق بخشیدن به معرفت دینی تحصیل در مدارس علمیه با سبقه بیش از هزار ساله است و بهره بردن از آثار و اندیشه‌های عالمانی که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «مِدادُ الْعُلَمآءِ أَفْضَلُ مِنْ دِمآءِ الشُّهَداءِ.» جوهر قلم عالمان دین بر خون شهیدان برتری دارد و شاید سر این سخن در آن است که مجاهدان جبهه حق پرورش یافتگان افکار و سلوک عالمان دینی اند.

پدر معنوی شهرستان فردیس  خطاب به شهروندان عنوان کرد : بنده از شما شهروندان عزیز تقاضا دارم کسانی که این شایستگی و لیاقت را در آنها سراغ دارید و می توانند سربازان مکتب امام صادق علیه السلام و حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشند را به ثبت نام در مدارس علمیه تشویق و ترغیب نمایید و مدرسه علمیه اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجه شریف شهرستان فردیس را با تشویق نوجوانان مستعد برای تحصیل و پشتیبانی های فکری و مالی یاری کنید.

دکتر ایمانی ضمن تبریک آغاز به کار مجلس یازدهم در رابطه با مسائل روز کشورنیزعناوینی را بیان کردند وفرمودند :  برای همه کسانی که مردم به آنها اعتماد نموده اند و آنها را بر کرسی قانونگذاری و نظارت نشانده‌اند آرزوی توفیق داریم و امیدواریم از این فرصتی که خداوند متعال با رای مردم به آنها داده است برای پیشرفت و اعتلای کشور استفاده کنند و با تسهیل قوانین اقتصادی و تولید و نظارت جدی و موثر بر اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی را مایوس نمایند.

امام جمعه فردیس در ادامه افزود : پهلو گرفتن پنج کشتی حامل فرآورده های نفتی جمهوری اسلامی ایران در سواحل ونزوئلا نشان از ورود ایران به جرگه ابرقدرتی است و فداکاری و ایثار جان شهدای مدافع حرم ما در عراق و سوریه و ساقط کردن پهپاد فوق مدرن آمریکایی در مرزهای جنوبی و حمله تلافی جویانه ما به پایگاه عین الاسد پس از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شده در مقابل دیدگان حسرت بار و پر کینه آمریکایی ها در دریای کارائیب کشتی های حامل فراورده های پتروشیمی ما با پرچم برافراشته جمهوری اسلامی و روشن کردن مسیر یاب ها در نهایت امنیت عبور کنند و ماموریت خود را به انجام برسانند و این بمعنای بالا بردن دست های پلید آمریکایی‌ها در مقابل اراده و خواست ملت بزرگ ایران است .

دکتر ایمانی در پایان بیان کرد : امیدواریم با روی کار آمدن دولتی جوان و حزب اللهی پس از پوست اندازی که در قوه قضاییه و قوه مقننه صورت گرفت در گام دوم چهل سالگی انقلاب به اهداف والای امام و شهیدان نزدیک‌تر شویم و بدخواهان انقلاب و نظام را برای همیشه منکوب و مایوس سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا