پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس به مناسبت روز قلم و نویسنده

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس به مناسبت روز قلم و نویسندهhttp://toloefardis.ir/

حمیدرضا ولیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با ارسال پیامی روز قلم را به اصحاب فرهنگ و ادب تبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم منزلت قلم در کلام پروردگار متعال در قالب « ن والقلم و ما یسطرون » تبلور پیدا کرده است و به درستی ، سوگند به قلم قداست نوشتن […]

حمیدرضا ولیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با ارسال پیامی روز قلم را به اصحاب فرهنگ و ادب تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

منزلت قلم در کلام پروردگار متعال در قالب « ن والقلم و ما یسطرون » تبلور پیدا کرده است و به درستی ، سوگند به قلم قداست نوشتن را افزون نموده است.

چهاردهم تیرماه و روز قلم، فرصت ارزشمندی برای قدردانی از تعهد و احساس مسئولیت نویسندگان، شعراء، روزنامه نگاران، مولفین، ناشرین و همه اصحاب فرهیخته قلم و پاسداشت وجود مقدس قلم می باشد.

امروز جایگاه ارزشمند قلم در عصر ارتباطات و رسانه ها به خوبی مشاهده می شود اما فرهیختگان این عرصه باید با نگاه مثبت به نقش و جایگاه قلم و قداست آن در گسترش فرهنگ دینی اهتمام جدی داشته باشند که امید است با تاسی از آموزه های دینی و فرهنگی ، اعتلای ایران اسلامی مورد تاکید اصحاب قلم قرار گیرد .

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای عرصه فرهنگ ، چهاردهم تیرماه روز قلم را به تمامی اصحاب قلم و رسانه تبریک گفته و از خداوند منان برای تمامی این بزرگواران سربلندی و موفقیت خواستارم.

منبع خبر : روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا