پیام تبریک مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

پایگاه خبری تحلیلی طلوع فردیس

پیام تبریک مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر

مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس در پیامی سالروز ولادت باسعادت امیر مومنان حضرت امام علی(ع) وگرامیداشت روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلوع فردیس ، متن  پیام بدین شرح است؛

ماه رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص)، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.

روز پدر، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده وپدرانی که آسمانی شدند تا ایران ما پا برجا بماند را گرامی بداریم و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.

لذا اینجانب شهرزاد ستاری شال سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت اولیــن اختر تابناک آسمان امـــــامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت امام علی(ع)و روز پدر را به عموم مردم متدین و گرانقدر ،اصحاب رسانه ، مدیران فعال در عرصه فضای مجازی ،عکاسان و روابط عمومی های شهرستان فردیس و همه پدران فداکار این مرز و بوم بویژه پدران شهیدان سرافراز وپدران آسمانی تبریک و تهنیت عرض نموده وامید است که در سایه الطاف حضرت حق از رهروان صدیق آن امام همام باشیم

پایگاه خبری تحلیلی طلوع فردیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا