پیام تبریک هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان فردیس به مناسبت هفته دفاع مقدس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

پیام تبریک هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان فردیس به مناسبت هفته دفاع مقدس

  به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان فردیس ، هیئت رئیسه اتاق اصناف فردیس  در پیامی فرا رسیدن آغاز هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم ایران  بخصوص مردم شهید پرور این شهرستان  تبریک گفتند.

 متن پیام به شرح ذیل می باشد:

هشت سال دفاع مقدس حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند .

 تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار و شهادت و مقاومت است ،حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است

رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت .

هشت سال دفاع مقدس ،هشت سال از خود و خانواده گذشتن یادآور خاطرات فداکاری ها و جانفشانی ها ،شهادت ها ،ایثارگری ها ،موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران است .

لذا هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان فردیس نیز فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیها… (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، دولت مردان، خانواده معظم شهدا، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک عرض نموده و تعالی ملت همیشه سربلند ایران بخصوص مردم شهید پرور وکسبه ها و بازاریان  شریف شهرستان فردیس  را از خداوند منان مسئلت می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا