پیام  تبریک کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(ع) ، حضرت ابوالفضل العباس(ع) ؛ روز پاسدار و روز جانباز

پایگاه خبری تحلیلی ” طلوع فردیس “

پیام  تبریک کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس به مناسبت ولادت حضرت امام حسین(ع) ، حضرت ابوالفضل العباس(ع) ؛ روز پاسدار و روز جانباز

شهرزاد ستاری شال مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت امام حسین(ع) ، حضرت ابوالفضل العباس(ع) ؛ روز پاسدار و روز جانباز را تبریک  و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ” به نقل از روابط عمومی کانن بسیج رسانه فردیس متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی گمان پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری شهیدان زنده ای هستند که از تمام وابستگی های دنیوی جدا شده و به دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند. روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری­ها ، مجاهدتها و از خودگذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری خوانده اند و در لبیک به دعوت پیرو مرادشان جان های خویش را سپر تیر دشمنان اسلام کردند و از آب و خاک میهن اسلامی حراست نمودند.

پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن ، در دفع شرّ اجانب تاثیر بسزایی داشته اند و توانسته اند آنگونه که باید و شاید مدافع مردم و میهن اسلامی مان باشند.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت سرور و سالار جوانان اهل بهشت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز پاسدار و روز جانباز را به تمامی مردم شریف و پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه استان البرز و شهرستان فردیس تبریک و تهنیت عرض می نمایم. باشد که همگان رهرو راه این امامان همام (ع) و نیز قدردان حافظان جان و امنیت خود باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا