پیام تسلیت کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس  به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

پایگاه خبری تحلیلی طلوع فردیس

پیام تسلیت کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس  به مناسبت سومین سالگردشهادت سپهبد قاسم سلیمانی

” به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ” طلوع فردیس ” متن کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

از میان مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته اند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ عهد و پیمان خود را تغییر ندادند. (سوره احزاب آیه 23)

سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی. همان قهرمان وطن که سالیان دراز پای در رکاب مجاهدت در راه حق نهاده و در هر قدمی که بر می داشت خود را به معبود نزدیک تر می دید. سردار سرافراز جهان اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مومن و پارسا و پرهیزکار سپهبد حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش به دست آمریکا واستکبار جهانی به شهادت رسید.

سردمداران دولت جنایتکار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و شهادت رساندن حاج قاسم و حاج قاسم ها و دانشمندان باشرافت وطن وبا آشوب کشیدن کشورمان هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون این شهدا ، در رگ های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و عواقب این جنایت آشکار، متوجه عاملین آن خواهد بود.

آری، گاهی جان چنان مشتاق رهایی از قفس تن است که هیچ قلمرو و هیچ خاکی یارای درک عظمتش نیست، حتی اگر جولانگاه مردانگی ات به وسعت سرزمین های سوریه و عراق باشد.

کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس سومین سالگرد سردار آسمانی، حاج قاسم سلیمانی را به محضر پر انوار حضرت ولی عصر ( ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری و کلیه هموطنان عزیزبویژه مردم شهید پرور وهمیشه در صحنه شهرستان فردیس  تسلیت عرض نموده، و توفیق روز افزون همه رزمندگان اسلام را از خداوند منان خواستار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا