پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر ایمانی به روحانیون و ائمه محترم جمعه شهرستان فردیس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

پیام حجت الاسلام  والمسلمین دکتر ایمانی به روحانیون و ائمه محترم جمعه شهرستان فردیس

روحانیون و ائمه محترم جماعات شهرستان فردیس

 سلام علیکم

با احترام، به استحضار اعزه بزرگوار می رساند شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بویژه بهداشتی و درمانی کشور اقتضا دارد امروز روحانیت هم چون سلف صالح خود غم خوار و همراه مردم مخصوصا اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه باشند و میراث بیش از هزار ساله و گران بهای عالمان دینی در دستگیری و حمایت از مستضعفین را پاس بدارد و هم چون رسول خدا(ص) و ائمه طاهرین علیهم السلام حتی برای لحظه ای از پریشان حالی ضعفا و پابرهنگان جامعه غافل نماند.

ویروس منحوس کرونا امروز دامنگیر جوامع مختلف انسانی شده و به بلایی عالمگیر تبدیل گردیده است و کشور ما که زیر فشار تحریم های ظالمانه و ویرانگر استکبار جهانی و در رأس آن ها آمریکای جنایتکار قرار داشت در معرض جنگ روانی سختی واقع شده که هدفش بی اعتمادی هرچه بیشتر مردم نسبت به حاکمیت دینی در اطلاع رسانی به موقع و به نمایش گذاردن ناتوانی نظام مقدس جمهوری اسلامی در اداره کشور و حفظ جان ملت نجیب و سلحشور و انقلابی ایران و عاجز در تأمین سلامت مردم در مقابله با این بلیه ای است که دامنگیر بشریت شده و چه بسا توطئه ای بیوتروریستی باشد که از لابراتورها و آزمایشگاه های آمریکایی برای از پای در آوردن رقبای اقتصادی و سیاسی سر بر آورده و طراحی شده است.

اینجانب بر خود لازم می دانم به پیشنهاد و توصیه حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز از شما سروران و عزیزان که همواره دلسوز مردم و مورد اعتماد و وثوق آن ها بوده اید تقاضا نمایم افراد متمکن از جهات اقتصادی و مؤمن و متدین از میان نمازگزاران و اهالی محل و منطقه خود را دعوت نموده و برای حمایت مالی از محرومین حوزه مأموریت دینی و فرهنگی خود تشویق نمایید. و در این ایام پایانی سال که بسیاری از کارگران روزمزد و یا قراردادی جهت تأمین معیشت خود و خانواده شان ناتوانند را مورد حمایت های معیشتی قرار دهید. و با تهیه مواد غذایی و البسه این عزیزان را از شرمندگی بیشتر نزد خانواده شان نجات بخشید و در مورد اجاره بهای مغازه های مساجد برای مستأجرین امهال و تخفیف ویژه و یا بخشودگی اعمال نمایید. و با انجام این امور خداپسندانه در این روزهای سخت هم رضای الهی را تحصیل نمایید و هم دل هایی را شاد گردانید و هم برگ زرین دیگری بر کارنامه سراسر خدمت روحانیت بیافزایید.

علی اکبر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا