پیام کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس به مناسبت 14 و 15 خرداد

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

پیام کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس  به مناسبت 14 و 15 خرداد

 مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس  طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس متن پیام شهرزاد ستاری شال بدین شرح است:

در 15 خرداد سه عنصر وجود داشت. یکی عنصر مردم بود، یکی عنصر رهبر و امام بود و سومی عنصر انگیزه ی مذهبی و روح شهادت طلبی و فداکاری برای خدا بود. نطفه ی انقلاب ما با این سه عنصر بسته شد

چهاردهم خرداد یادآور سوگ امت اسلامی در فراق عالمی کم‌ نظیر، مجاهدی نستوه و رهبری فرزانه و سادە زیست و نماد مبارزە با کفر و اسکتبار ستیزی است که آموزه های ایشان مبنی بر لزوم ایستادگی در برابر تبعیض و تجاوز و زورگویی، همچنان راهگشاست. http://toloefardis.ir/

حضرت امام با ارادۀ غیر قابل توصیف و با بیدارگری خویش، حماسۀ جاودان ۱۵ خرداد را رقم زد و بنای رفیع انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی را بنیان نهاد و راه امام عظیم الشان پس از تصمیم تاریخ ساز، ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ مجلس خبرگان مبنی بر انتخاب شایستۀ مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»  به رهبری انقلاب، به درستی تداوم یافت .

قیام خونین پانزدهم خرداد بعنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب و سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۱۳۵۷ بود که باعث تسریع در روند شکل‌گیری مبارزات و سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی شد.

قیام حضرت امام خمینی« رحمهالله علیه » علیه لایحه ننگین و استعماری کاپیتولاسیون بخش مهمی از مبارزات نهضت بزرگ ایشان ، علیه استبداد و استعمار ، ظلم و طاغوت نظام سلطه بود که در بهمن ۵۷ با نثار جان ، تعداد زیادی از مردم شهیدپرور ایران اسلامی به ثمر نشست و میوه جمهوری اسلامی ایران را به بار آورد.

این‌جانب با عرض تسلیت سالگرد جان‌گداز رحلت حضرت امام خمینی(ره) به عموم مردم شریف ایران اسلامی بخصوص به شهروندان فهیم وقدرشناس شهرستان فردیس  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در ادامه راه آنان در مقابل ظلم وستم در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا