پیگیری آسفالت خیابان 7دستگاه فردیس با حضور رئیس شورای شهر فردیس+عکس

پایگاه خبری تحلیلی“طلوع فردیس “

پیگیری آسفالت خیابان 7دستگاه  فردیس با حضور رئیس شورای شهر فردیس +عکس

/  7 دستگاه بزودی آسفالت خواهد شد http://toloefardis.ir/

پس از 17 روز افتخاریان رئیس شورای شهر فردیس همراه با مهندس گرانمهر سرپرست  زیربنایی وحمل ونقل فردیس در انجام عملیات زیر سازی این خیابان ، وروشنایی 7 دستگاه پیگیر شدند  ودر این خصوص تصمیماتی  گرفته شد تا درپایان وعده ای که به مردم داده شذ عملی شود .

پس از درج اخباری در99/2/7 در خصوص وضعیت نامناسب خیابان  7دستگاه به گزارش خبر کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس ووعده ای که رئیس شورای شهربه اهالی این محل مبنی براینکه  در طول 2 ماه آسفالت انجام خواهد شد  ،  اکنون پس از گذشت 17 روز سید افتخاریان رئیس شورای فردیس  طبق وعده  ای که داده بود جهت پیگیری عملیات زیرسازی در محل حضور یافت واکنون زیرسازی وخاکریزی آن رو به پایان است 

” طلوع فردیس “ به گزارش خبری کانون بسیج رسانه شهرستان فردیس یکی از مهمترین مناظر شهری که باید به آن توجه ویژه ای داشت آسفالت مناسب و یکنواخت  سازی خیابان های شهر است . تا شهروندان بتوانند در محیطی امن همراه با آسایش خیال ودر صحت سلامتی  به کارهای روزمره زندگی خود بپردازند.

خدمات شهری نیز در جهت رفاه حال شهروندان ودرحل مسائل و مشکلات عمومی جامعه پا پیش می گذارد که  یکی از مهمترین این خدمات خیابان ها و کوچه های شهراست که باید با داشتن جدول مناسب ، آسفالت ، روشنایی وامنیت و آسایش شهروندان را در بر داشته باشند.

قابل توجه شهروندان این پیگیری ادامه خواهد داشت …منتظر اخبار ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا