چاپ ونصب بنرجهت اطلاع رسانی پیشگیری از کرونا ویروس در سطح شهرستان فردیس +عکس

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس ”

چاپ ونصب بنرجهت اطلاع رسانی پیشگیری از کرونا ویروس در سطح شهرستان فردیس +عکس

با توجه به ایجاد محدودیت فعالیت اصناف در شهرستان های شهریار، ملارد ومارلیک و احتمال ایجاد تراکم جمعیت در خیابان های شهرستان فردیس و جلوگیری از شیوع و گسترش کرونا ویروس دادستان محترم فردیس دستور صادر نمودند که صنوف غیرضروری فعالیت صنفی خود را  کاهش و همچنین بعضی از صنوف تا تاریخ 98/1/20 تعطیل و فعالیتی نداشته باشند.

لذا در این خصوص اتاق اصناف شهرستان فردیس در راستای پیشگیری از شیوع وگسترش کرونا ویروس در سطح شهرستان فردیس به خصوص نقاط مهم وپرتردد این شهرستان اقدام به چاپ بنر و  نصب آن نموده است  .

لازم به ذکر است که رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس طی پیامی ضمن تشکر و قدردانی از دادستان محترم، به صنوف شهرستان فردیس جهت انجام تصمیمات اتخاذ شده تاکید نمودند.

داود نظری نیا از دادستان محترم و مردمی شهرستان فردیس به خاطر دغدغه و دلسوزی در جهت سلامت  و عدم شیوع کرونا ویروس در بین اصناف و شهروندان فردیس و اتخاذ تصمیمات قدردانی و تشکر نموده و به اصناف و بازاریان تاکید نمودند با انجام تصمیمات اتخاذ شده در شکست دادن کرونا سهیم باشند.

نظری نیا اعلام کرد از امروز واحدهای صنفی نمایشگاه اتومبیل و مشاورین املاک تا تاریخ 1398/1/20 تعطیل خواهند بود و همچنین طبق دستور قضایی قبلی تعطیلی واحدهای صنفی قهوه خانه، گیم نت ها، آرایشگاه های زنانه و اماکن ورزشی کماکان به قوت خود باقی است و در صورت فعالیت توسط اداره اماکن پلمپ خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف افزود: طبق دستورات فوق مقرر گردید که صنوف غیرضروری فعالیت صنفی خود را کاهش داده و از ساعت ٨صبح الی ١٧ فعالیت داشته و بعد از ساعت ١٧ می بایست واحد صنفی خود را تعطیل نمایند و در صورت فعالیت واحد صنفی پلمپ خواهد شد. تصمیم فوق جهت عدم شیوع بیماری کرونا در بین شهروندان و اصناف بوده لذا از همه بازاریان و اصناف خواهانم که با همکاری و همدلی وتعطیلی واحد صنفی در ریشه کن سازی کرونا و بازگشت آرامش و سلامتی در جامعه سهم ویژه ای داشته باشند.

نظری نیا در خصوص صنوف ضروری و مورد نیاز مردم  از قبیل سوپرمارکت ها، خواربار و لبنیات، میوه و پروتئین، مرغ، گوشت و ماهی، شیرینی فروشی ها و نانوایان و غیره که در تامین و عرضه اقلام مصرفی مردم فعالیت دارند  درخواست نمود با رعایت نکات بهداشتی نسبت به تامین نیازهای مردم اهتمام ورزند و فعالیت بیشتری داشته باشند.

نظری نیا در آخر ضمن همدردی با صنوف به خاطر شرایط بوجود آمده و تشکر که  همکاری لازم را در این زمینه دارند از شهروندان فردیس درخواست نمود با ماندن در منزل و عدم تردد غیر ضروری  در شهر و رعایت نکات بهداشتی  به شکست کرونا کمک نمایند. تا با عنایت خداوند متعال از مشکل خارج شویم و تلفات کمتری دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا