مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) درشهرستان فردیس+۲۲ عکس

پایگاه خبری تحلیلی”طلوع فردیس ”

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) درشهرستان فردیس+۲۲عکس

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس با حضوردکترایمانی امام جمعه شهرستان فردیس ،حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه شهرستان فردیس ،جمعی از مسئولان و پایوران وپیشکسوتان در سالن همایش منطقه یک شهرداری برگزار شد.

 حجت الاسلام مرادعلی یوسفی بر اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: صدور این بیانیه از سوی مقام معظم رهبری(مدظله) و شخصیتی با توانائی های عمیق علمی، سیاسی، بصیرت و زمان شناسی، ضرورت توجه  به این بیانیه و برنامه ریزی بر اساس آن را بیش از پیش روشن می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز  خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را به عنوان فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری(مدظله) یادکرد و گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله) این عناصر باید حول  یک محور باشد و ایرادات جامعه بر اساس آنها اصلاح شود. اگرچه جامعه منفعل نیست؛ اما ابزارهای مدیریتی آن ایراداتی دارد که باید بر اساس این بیانیه اصلاح شود.

وی با بیان اینکه ابزار غربی ما را به تمدن اسلامی نمی رساند، به ایرادات سیستم بانکداری بانک مرکزی اشاره کرد و افزود:  این سیستم با دریافت بهره بانکی و ربا، سرمایه های ملت را به نام دین از بین می برد و  از این طریق به ارزش های دینی لطمات جبران ناپذیری وارد می کند. 

حجت الاسلام یوسفی با تأکید بر اینکه سیستم اداره کشور نیاز به خودسازی و جامعه پردازی دارد، گفت:  عده ای غرب گرا به دنبال پیاده کردن سیستم فَشِل غرب و تفکرات فرسوده غربی در نظام اقتصادی کشور هستند که بیش از نیم قرن از اجرای آن در کشورهای غربی گذشته است.  

وی همچنین با ایراد نسبت به سیستم علمی و پژوهشی حاکم بر دانشگاه های کشور، اظهار داشت: در حالیکه مقالات علمی و پژوهشی باید مشکل گشای مسائل کشور باشد، در حال حاضر پذیرش مقالات دکترا در دانشگاه های کشور بر اساس تأیید ISI (مؤسسه اطلاعات علمی) با بررسی و ارائه راهکار برای مشکلات کشورهای استکباری دنیا، صورت می گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز  بر به روز شدن سیستم اداره نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: این آمادگی در نظام اسلامی وجود دارد و باید به فرمایش رهبر سیستم های مختلف کشور از جمله انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفته و به روز شوند.

وی اقتصاد مقاومتی را رمز حل مشکلات اقتصادی کشور  دانست و افزود: اگر اقتصاد به دست بسیجیان و بر اساس تفکر بسیجی اداره و اقتصاد مقاومتی اداره شود، مشکلات اقتصادی نیز از میان برداشته خواهد شد و آینده ای روشن به دست بسیجیان رقم خواهد خورد.

روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس عنوان کرد : در این مراسم امام جمعه و سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه شهرستان فردیس نیز بر لزوم توجه، برنامه ریزی و اقدام بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تأکید کردند.

رستمی در پایان  افزود :  در این مراسم از زحمات ۷ ساله حجت الاسلام مطلب رضازاده تقدیر و حجت الاسلام رجبی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع ) شهرستان فردیس معرفی شد.

ستاری،خبرگزاری صدا وسیمای البرز، فردیس

عکاس خبری : مهدی ستاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا