ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است

پایگاه خبری تحلیلی “طلوع فردیس “

ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است

جانشین سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس از برگزاری عناوینی از برنامه های مختلف به مناسبت هفته بسیج در شهرستان فردیس خبر داد.

جانشین سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ «بسیجیان» در ۵ آذر عنوان کرد : در بزرگداشت هفته بسیج برنامه مختلف ومتنوعی در سطح شهرشهرستان اجرا خواهد شد.

محمد تاجی در خصوص چگونگی تشکیل بسیج مستضعفین وراهبرد ها و سختی های آن بیان کرد :  سازمان بسیج مستضعفین یکی از سازمان‌های زیرمجموعه سپاه  و از یکی مهم‌ترین بازوهای قدرت کشور جمهوری اسلامی ایران  است  که عمده مآموریت آن جذب، آموزش، سازماندهی و به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی جهت  حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

وی در خصوص فعالیت های بسیجیان در فضای مجازی گفت : حضور جدی بسیجیان درعرصه  فضای مجازی و پایان رویکردهای تدافعی نسبت به دشمن و بویژه شبهات آنان در سطح جامعه باید مد نظر بسیجیان قرار گیرد

سرهنگ تاجی به نقش مهم و حیاتی فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اشاره و اظهار کرد: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است و همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید در جهت گسترش تفکر بسیجی با تعامل هرچه بهتر تلاش کنند.

جانشین سپاه ناحیه امام رضا (ع)  غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، نصب بنر و پلاکارد، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا ، ایثارگران، جانبازان و امام جمعه، اعزام سخنران در مدارس، برگزاری نشست های بصیرتی، اعزام مسئولان ادارات برای میز خدمت همایش پیشکسوتان بسیجی وبرنامه های مختلف را از اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان فردیس عنوان کرد.

منبع خبر: ستاری خبرگزاری صدا وسیمای البرز،فردیس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا