تجلیل اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس از خبرنگاران +31 عکس

پایگاه خبری تحلیلی” طلوع فردیس ”

تجلیل اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس از خبرنگاران +31 عکس

طی مراسمی رئیس اداره ورزش و جوانان  شهرستان فردیس به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار ، از خبرنگاران این شهرستان تجلیل به عمل آورد .

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس در آیین تجلیل از خبرنگاران درمحل اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت : ورزشکاران این شهرستان در سطح استان و کشور در جایگاه خوبی قرار دارند و این حاصل زحمات متولیان ورزش، علاقه مندی مردم به ورزش وبخصوص تلاش شما خبرنگاران جهت انعکاس رویدادهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی بوده است.

داود عزیزی خبرنگاران را به عنوان چشمان تیزبین جامعه دانست و گفت : هرکجا که احساس کردید نقدی برما وارد است واین انتقاد یا نقد شما همراه با راهکارسازنده ای می باشد ما پذرای آن هستیم  چرا که انتقادات سازنده و راهکارهای سازنده شما موجب پیشرفت اهداف اداره ورزش خواهد شد .

وی در ادامه از برنامه های انجام شده  اداره ورزش اشارکرد وبیان داشت  :  برگزاری سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شورای ورزش وورش همگانی در فرمانداری ، برگزاری کرسی آزاد اندیشی با همکاری سازمان مردم نهاد واداره شبکه  بهداشت در کتابخانه اعلامه طبا طبائی برگزار شد ، برگزاری مشاوره تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده بطور رایگان در سه نوبت با همکاری اداره ورزش ، سازمان مردم نهاد وشبکه بهداشت در پارک ها وبه جند موارد دیگر اشاره کرد   .

درپایان این مراسم با اهدا لوح  وهدایایی ازخبرنگاران فردیس تقدیرشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا